Citeste,intreaba si verifica!


De aproximativ 13 ani,la noi in Romania,mai exact in Timisoara se infiinteaza un nucleu unic si de incredere pe nume Calivita.Eu am preferat sa explic acest acronim ca:
Calitate+Vitalitate= un mod de viata sanatos.Dupa mai multe cercetari asupra companiei,mi-am dat seama ca produsele lor sunt absolut naturale!fara efecte adverse!
Ce spuneti de asta?Chiar de azi am inceput sa-mi pun sanatatea la loc de merit,asa cum ar trebui sa o facem toti.In porofoliul grupului ve-ti gasi urmatoarele:
-vitamine
-minerale
-antioxidanti
-diverse produse incepand de la sampon si pana la protectie impotriva radiatiilor externe
-ionizator de apa(purifica apa in procent de 96%,ceea ce nu ve-ti gasi niciunde)
Pentru a intra in posesia produselor/informatiilor importante legat de aceasta "Farmacie a Vietii" mai jos va ofer numarul,adresa de mail pentru mai multe informatii legate de Calivita:
-numarul meu de telefon:0040/731.149.859
-adresa de maill:tincamihaialexandru@yahoo.com
link catre Comunniguard,gadget protector de radiatii externe

http://www.calivitavelcu.ro/communiguard.html
-link catre pagina oficiala Calivita
www.calivita.ro


Va urez multa sanatate!

Comentarii

Postări populare